تاثیرگذاری تبلیغات بنری در کانال های ممبر تلگرام

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
Rate this post

تاثیرگذاری تبلیغات بنری در کانال های ممبر تلگرام

طبق آمار منشر شده توسط شرکت تلگرام ، ۳۰ تا  ۴۰ میلیون کاربر ایرانی از این نرم افزار پیغام رسان به صورت آنلاین و روزانه استفاده میکنند به همین سبب تاثیرگذاری تبلیغات بنری در کانال های ممبر تلگرام جدیدا موجب افزایش بازدهی بعضی از شرکت ها و سایت های خدماتی شده است .

ما امروز میخواهیم به این مطلب به صورت حرفه ایی و آگاهانه بپردازیم ؛

بسیاری از شرکت های اینترنتی در ایران برای افزایش فروش و بازدید و رونق در کسپ کار کار دست به تبلیغات کمپینی یا همان بنری میزنند ، طی زمان طولانی و با هدفمندی هایی که دارند موفق در این شکل تبلیغات می شوند

اما امروزه با وسیع شدن تلگرام در میان ایرانی ها ، با ساخته شدن کانال های بسیار پر بازدید و پر محتوا می تواند یکی از تبلیغات مفید را با استفاده از تلگرام شروع کرد ، استفاده و استارت این نوع تبلیغات در کانال ها به صورت طراحی بنر ثابت می باشد .

توجه داشته باشید طراحی بنر گیف هم مورد استفاده می باشد اما به دلیل این که بعضی از موبایل ها ورژن های آندروید آبدیت نشده است شاید گیف های قرار داده شده در کانال قابل پخش به صورت مداوم نباشند .

سایز طراحی بنر تبلیغاتی برای کانال ها بیشتر ( ۵۰۰٫۵۰۰ یا ۶۰۰٫۶۰۰ ) به صورت مربعی می باشد .

منبع : گوگل

Tags:

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

چهار + 8 =

فهرست