حجم در طراحی بنر تبلیغاتی

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
Rate this post

حجم در طراحی بنر تبلیغاتی

حجم در طراحی بنر تبلیغاتی
حجم در طراحی بنر تبلیغاتی

با توجه به رشد سریع سرعت اینترنت در دنیای حال حاضر شاید این نکته که حجم تاثیری روی دیده شدن بنر ندارد به ذهنمان برسد، ولی باید بدانیم هموراه عده زیادی در ایران هنوز به سرعت های بالای اینترنت دسترسی ندارند و بعضا با موبایل های شخصی صفحاتی را بررسی میکنند و اگر در زمان طراحی بنر شما حجم بنر را کاهش ندهید در نتیجه نهایی کار تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

بهترین روش برای کم کردن حجم استفاده نکردن از علمانهای خارجی (وکتور – عکس و…) و همچنین کاهش تعداد فریم های هر بنر می باشد . در بیشتر سایت ها نیر برای اینکه با مشکل افزایش حجم روبروی نباشند در دریافت بنر ها حداکثر حجم را تعیین میکنند و باید در طراحی بنر به این نکته توجه گردد.

Tags: ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

هجده − 14 =

فهرست