حجم در طراحی بنر تبلیغاتی

حجم در طراحی بنر تبلیغاتی

حجم در طراحی بنر تبلیغاتی

حجم در طراحی بنر تبلیغاتی

با توجه به رشد سریع سرعت اینترنت در دنیای حال حاضر شاید این نکته که حجم تاثیری روی دیده شدن بنر ندارد به ذهنمان برسد، ولی باید بدانیم هموراه عده زیادی در ایران هنوز به سرعت های بالای اینترنت دسترسی ندارند و بعضا با موبایل های شخصی صفحاتی را بررسی میکنند و اگر در زمان طراحی بنر شما حجم بنر را کاهش ندهید در نتیجه نهایی کار تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

بهترین روش برای کم کردن حجم استفاده نکردن از علمانهای خارجی (وکتور – عکس و…) و همچنین کاهش تعداد فریم های هر بنر می باشد . در بیشتر سایت ها نیر برای اینکه با مشکل افزایش حجم روبروی نباشند در دریافت بنر ها حداکثر حجم را تعیین میکنند و باید در طراحی بنر به این نکته توجه گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =