اصول طراحی گرافیک که هر کسی باید بداند
چه تفاوتی میان فونت و تایپوگرافی وجود دارد؟ بین حاشیه و قاب چطور ؟ برای دانستن آن مقاله زیر را مطالعه کنید.
شرکت هایی مانند Herman-Miller، نایک، استارباکس و اپل همگی در این زمینه عالی عمل کرده اند چون به خوبی به میزان اهمیت طراحی در کسب و کار آگاهند. با توجه به گزارش های شرکت مشاوره استراتژی MOTIV و موسسه مدیریت طراحی، این شرکت ها و دهها مورد دیگر با طراحی های به یاد ماندنی، در طول سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ به میزان ۲۹۹ درصد رشد کرده اند. در مقایسه با S&P که در همین بازه زمانی ۷۵ درصد رشد داشته است.
اما کاری که این شرکت ها انجام داده اند بسیار ساده است. ساخت و تولید محصول بسیار پیچیده تر از یک طراحی ساده و سپردن آن به یک متخصص می باشد. بسیار مهم است که شما بتوانید آنچه را که واقعاً می خواهید را به طراح خود منتقل کنید و به همین دلیل لازم است با زبان خود طراح آشنایی داشته باشید تا بتوانید با او ارتباط برقرار کنید.
Pagemodo، خالق مجموعه بازاریابی اجتماعی، با همراهی طراحان حرفه ای، اصطلاحات اولیه ای را که یک فرد غیر طراح لازم است برای رساندن مفهوم و ایده خود به یک طراح بداند، گردآوری کرده است. اینفوگرافیک زیر را بخوانید تا با نکات مفیدی در این زمینه آشنا شوید.