طراحی بنر در سبک های مختلف

folder_openطراحی بنر
commentبدون دیدگاه
Rate this post

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنر شاید گفت یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی در چند سال اخیر بوده باتوجه گسترش سایت های اینترنتی و پیدایش سایت های پر بازدید تمامی توجه وبمستر ها به تبلیغات اینترنتی بیشتر از هر زمانی شد .

به گزارش ویکی پدیا ؛ باید بدانید ۲۸ میلیون کاربر فعال در اینترنت ایران وجود دارد ! شما باید در بازده های زمانی مشخص شده با توجه به ترافیک شلوغ اینترنت به طور مثال شب ها یا صبح ها تبلیغات اینترنتی خود را گسترش و شروع کنید.


طراحی بنر های تبلیغاتی در سه سبک مختلف

بنر فلت : بنر  فلت یک سبک جدید در طراحی سایت و بنر است که به شیوه تخت می باشد که با طراحی بنر ها با رابط کاربری مترو ویندوز ۸ ایده آن شکل گرفته ،  این نوع سبک یک طراحی بسیار ساده می باشد و در عین ساده بودن بسیار زیبا و سبک و شیک هستش

بنر رئالیسم : بنر رئالیسم بیشتر باید در نوع سه بعدی و شکیل بودن آن تفاوت را تعریف کنیم ، بنر های رئالیسم دارای رنگ بندی های کدر و افکت های زیبا و متنوعی هست

بنر های معمولی : بنر های معمولی زیبایی خاص خود را دارد ، طراحی بسیار شیک ، کاربر پسند و از همه مهم تر بازدهی بالایی دارد این بنر ها بیشتر مورد استفاده فروشگاه هایی هست که می خواهند محصول خود را به فروش بگذارند !

Tags:

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شانزده − ده =

فهرست