طراحی بنر وب سایت آنلاین بنر

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
Rate this post

طراحی بنر وب سایت آنلاین بنر

با سلام خدمت همراهان وب سایت آنلاین بنر ، در عرصه حاضر بنر های گرافیکی زیادی با تنوع رنگ و انمیشن های مختلف وجود دارد و سایت ها و شرکتهای زیادی در زمینه طراحی بنر فعالیت دارند ، اما نکته مهم درباره طراحی بنر جذابیت و جلب نظر کاربران وب سایت های مختلف میباشد ، در این مقاله سعی کرده ایم بهترین راه های ممکن برای جلب نظر کاربران و کلیک خور بودن بنر ها را به شما بیاموزیم.

 

طراحی بنر وب سایت آنلاین بنر

 

رنگ و تاثیر آن بر بنرهای تبلیغاتی

رنگ مهم ترین بخش هر بنر و عکس در نگاه اول می باشد و بسته به نوع شرکت و سازمان شما باید از بهترین رنگ استفاده نمود،بعنوان مثال زمانی که نیاز به جلب توجه زیاد کاربر به بنر باشد باید از رنگهای همچون قزمر و نارنجی استفاده نمود و این رنگها برای هیجان و انرژی استفاده میگردد و شما میتوانید هنگام درخواست از کاربر برای کلیک روی بنر از این رنگ استفاده نمایید. هر بنر باید دارای رنگ اصلی باشد و این رنگ نیز باید با توجه به نیاز سفراش دهنده بنر و یا رنگ سازمانی آنها تعیین گردد بعنوان مثلا شرکتهای بزرگی چون ایرانسل و همراه اول دارای رنگ های ثابت می باشد و در تمام طراحی ها و بنر هایشان از همان رنگ اصلی استفاده می نمایند.

 

انیمیشن و نوع حرکت

در بسیاری از بنر های زرد(بنر های غیر استاندارد) شما مشاهده میکنید که حرکت های خیلی تند و زنننده ای دارند و باعث آزار کاربران وب سایت میگردد با آنکه این نوع بنر های در دید هستند ولی کلیک خور بودن این بنرها کمتر از بنر های با استاندارد و حرکتها ملایم و مناسب میباشد ، حرکت باید در اجسام و نوشته های هر بنر به صورت متعارف و خیلی روان طراحی گردد تا کاربران و تماشا کنندگان بنر از روی مفهوم و دنبال نمودن روند خود بنر جذب شده و روی آن کلیک نمایند.

که این نوع کلیک ها و بازدید کنندگان ارزش بلقوه ای برای تبدیل شدن به مشتری برای شما را دارند. از نظر کاربران هر چه بنر با سلیقه بیشتر و منظم تر طراحی شده باشد ارزش بالاتری دارد و این ارزش در طراحی به سمت ارزش برای شرکت سفارش دهنده بنر انتقال پیدا می کند و براساس بنر هر شرکت به اهمیت و کیفیت شرکت نیز تا حدودی پی خواهند برد.

 

حجم بنر های تبلیغاتی

با توجه به رشد سریع سرعت اینترنت در دنیای حال حاضر شاید این نکته که حجم تاثیری روی دیده شدن بنر ندارد به ذهنمان برسد، ولی باید بدانیم هموراه عده زیادی در ایران هنوز به سرعت های بالای اینترنت دسترسی ندارند و بعضا با موبایل های شخصی صفحاتی را بررسی میکنند و اگر در زمان طراحی بنر شما حجم بنر را کاهش ندهید در نتیجه نهایی کار تاثیر به سزایی خواهد گذاشت. بهترین روش برای کم کردن حجم استفاده نکردن از علمانهای خارجی (وکتور – عکس و…) و همچنین کاهش تعداد فریم های هر بنر می باشد . در بیشتر سایت ها نیر برای اینکه با مشکل افزایش حجم روبروی نباشند در دریافت بنر ها حداکثر حجم را تعیین میکنند و باید در طراحی بنر به این نکته توجه گردد.

 

در نگاه کلی هر چه بنر ساده، روان و کم حجم داشته باشد در نگاه کاربران زیبا تر خواهند بود، و شما می توانید با سپردن طراحی بنر های خود به وب سایت آنلاین بنر از نظر طراحی و جذابیت بنر آسوده خاطر باشید .

 

برای سفارش طراحی بنر اینجا را کلیک نمایید.

Tags: ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شانزده + شش =

فهرست