طراحی بنر ویژه اینستاگرام

Rate this post

طراحی بنر اینستاگرام

کمتر کسی را میشناسیم که با این شبکه اجتماعی آشنا نباشد . کاربرد و ابزارهای جذاب این اپ مجازی باعث شده تا کاربران بسیاری از سراسر جهان را به خود جذب کند و با توجه به استقبال بی نظیر کاربران ایرانی از این اپلیکیشن اجتماعی ، تبلیغات در آن در به شکل قابل توجه ای رشد داشته است .

همانطور که می دانید ، در کشور ما تنها به صورتی موردی می توان به نرم افزاری اشاره داشت که شرکت ها و افراد برای کسب و کار از آن ها استفاده کنند . تبلیغات در این اپلیکیشن ها عموما به صورت طراحی بنر ( تبلیغات بنری ) و ترکیب آن با محتوای متن تبلیغاتی انجام می شود . بطوری که شرکت ها تلاش میکنند تا آگهی خود را به کانال های مختلف و یا متمرکز بر موضوع ثبت کنند . از سوی دیگر افرادی وجود دارند که با راه اندازی کانال های مختلف و جذب مخاطبان تلاش خود را برای ایجاد یک بستر مناسب و پربیننده جهت دریافت آگهی انجام میدهند .

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام یکی از روش های موثر با هزینه کم نسبت به برخی روش های دیگر می باشد . در چند سال گذشته هنگامی که روش تبلیغات پیامکی بر روی کار آمد ، بسیاری از شرکت های برای تبلیغ از مدل پیامکی استفاده میکردند و در اوایل یکی از روش های موثر به شما می رفت تا اینکه رفته رفته و استفاده بی رویه از ارسال پیامک تبلیغاتی ، این مدل توسط کاربران تلفن همراه به نوعی آگهی آزار دهنده تبدیل شد . اما می توان دو شبکه تلگرام و اینستاگرام را جزو برترین ها در عرصه تبلیغات مجازی بدانیم که میتوانید حتی به تنهایی و با راه اندازی یک کانال یا صفحه ی شخصی به تبلیغ محصول خود بپردازید بدانیم .

با توجه به بسته شدن و مشکل کاربران برای ورود با اپ تلگرام ، باید شاهد استقبال چند برابری و بیش از پیش کاربران برای تبلیغ در اینستاگرام باشیم و از مزایای این نرم افزار اجتماعی برای رونق کسب و کار خود استفاده کنیم .

 

Tags: , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

2 + دو =

فهرست