۵ نکته در طراحی بنر گیف

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
Rate this post

۵ نکته در طراحی بنر گیف و متحرک که طراحان باید به آنها توجه داشته باشند تا بتوانند بهترین نتیجه و خروجی کار را بدست بیاروند.

) جعبه رنگ خود ۱۲۸ رنگ انتخاب کنید: در بنرهای گیف هر چه تعداد رنگ ها و طیف رنگی ای که آن را پوشش میدهد بیشتر باشد باعث افزایش حجم بنر میشود، پالت ۱۲۸ رنگ دارای تعداد رنگ های مناسبی میباشد که اگر رنگ های خود را درست انتخاب کنید هیچ مشکلی در حجم بنر و زیبایی آن نخواهید داشت.

۵ نکته در طراحی بنر گیف
۵ نکته در طراحی بنر گیف

۲) از رنگ های تخته ای Solid استفاده کنید: در طراحی بنر گیف سعی کنید از رنگ های دارای طیف رنگی وسیع که دارای سایه و گرادینت می باشند استفاده نکنید چراکه خواه ناخواه در هنگام خروجی گرفتن از کیفیت آنها کاسته میشود و از زیبایی بنر شما میکاهد.

۳) از عکس استفاده نکنید: سعی کنید در طرح هایی که برای بنر گیف استفاده میکنید از حداقل تعداد عکس ممکن از محصولات و خدنات آن شرکت استفاده کنید، چرا که در هنگام گرفتن خروجی نهایی در صورتی که تمایل به داشتن عکس های با کیفیت باشید حجم بنر شما به طرز باورنکردنی ای زیاد میشود و در صورتی که کیفیت عکس ها را در جهت پایین آمدن حجم بنر کم کنید باعث کاهش زیبایی بنر میشود.

۴) تعداد فریم های خود را کم کنید: هر چه تعداد فریم های شما در طراحی بنر گیف بیشتر باشد سرعت و نرمی حرکات بنر شما زیباتر دیده میشود اما این امر باعث افزایش حجم نیز میشود، اما اگر میخواهید این کار را انجام دهید و برای نرم شدن حرکات خود از تعداد زیادی فریم استفاده کنید سعی کنید پس زمینه خود را ثابت نگه داشته ئ آن را تغییر ندهید، سپس میتوانید تمام عناصر داخل صفحه را به راحتی متحرک کنید.

۵) از طراحی فلت استفاده کنید: بعد سالها دوباره استفاده از طراحی فلت رو به رشد میباشد، طرح هایی مانند ویندوز۸ که از رنگهای سالید و آیکونهای فلت استفاده میکنند، استفاده از این نوع طراحی در بنرهای گیف علاوه بر زیبایی خاصی که به بنر شما میدهد شما را به هیچ وجه در انتخاب رنگ و حرکت ها دچار مشکل نمیکند.

۵ نکته در طراحی بنر گیف را همیشه استفاده نمایید تا خروجی کار شما عالی باشند.

Tags: , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

پنج × 4 =

فهرست