طراحی بنر تبلیغاتی

5/5 - (2 امتیاز)

طراحی بنر تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی بیشتر از متن های عریض و طویل می توانند بر روی مشتریان تاثیرگذار باشند. به همین دلیل است که اغلب شرکت های تجاری از این روش برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. در بنرهای تبلیغاتی از تصاویر هنری به همراه متن های کوتاه و جذاب استفاده می شود.

طراحی بنر تبلیغاتی - آنلاین بنر
طراحی بنر تبلیغاتی – آنلاین بنر
  • کاربرد بنرهای تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی در اشکال مختلفی طراحی می شوند که بخشی از پیام‌های تبلیغاتی شركت‌ها و وب‌سایت‌ ها در معرض دید مخاطبان قرار می دهد. در بنرها برند، لوگو، علائم تجاری و محصولات با روش های جدید گرافیکی نمایش داده می شود. در وب سایت هایی که از بنر تبلیغاتی استفاده می شود، میانگین کلیک های صفحات سایت افزایش می یابد. همچنین یک بنر تبلیغاتی می تواند در در فضای اینترنتی کاربران را برای کلیک مجاب کند.

  • انواع بنرهای تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی به سه متحرک، ثابت  و تعاملی تقسیم می شوند. بنرهای ثابت هم می توانند در فضای اینترنتی استفاده شوند و هم در فضای واقعی و در مکان های عمومی و با یک تصویر در اندازه و سایز مشخص نصب می شوند. بنرهای تبلیغاتی متحرک فقط برای فضای اینترنتی و وب سایت ها قابل استفاده هستند. برای طراحی بنرهای متحرک از فناوری انیمیشن استفاده می شود که نسبت به بنرهای ثابت غالباً نرخ كلیك بالاتری دارند.

نوع دیگری از بنرهای تبلیغاتی وجود دارد که به آنها بنرهای تعاملی گفته می شود امکان ارتباط میان مدیران شرکت ها و مخاطبان را فراهم می کند. در این نوع از بنرها گزینه های وجود دارد که کاربران می توانند اطلاعات خود را در آن درج کنند. مدیران سایت هم متقابلا این توانایی را دارند که به کاربران پاسخ دهند. از این نوع بنرها برای ثبت نام های اینترنتی و خرید آنلاین استفاده می شود. برای طراحی بنرهای تبلیغاتی تعاملی از HTML ,Java Script ,Java Applet استفاده می شود.

  • مزایای طراحی

نصب بنر در هر دو فضای اینترنتی و واقعی به دیده شدن برند تجاری کمک می کند. شرکت هایی که می خواهند با هزینه کمتر تبلیغات کنند، طراحی بنر بهترین روش است. همچنین در زمان هم صرفه جویی می شود. تبلیغات یک فرآیند زمانبر است و به مدیریت مداوم و دقیق نیاز دارد. اگر طراحی بنر حرفه ای انجام شود، به مدیریت تخصصی نیاز ندارد.

 

 

جهت سفارش طراحی بنر اینجا کلیک کنید

Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

14 − سه =

فهرست