رنگ ها در طراحی آرم

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
Rate this post

رنگ ها در طراحی آرم

طراحی سیاه و سفید در ابتدا یک الویت است و باید طرح شما بدون رنگ طراحی شود. رنگ ها در آخر کار به لوگو اضافه می گردند زیرا نباید در هنگام چاپ بدون رنگ، اثر بخشی آن کم شود. لوگوی بدون رنگ، باید بقدر کافی حاوی پیام و مطلب و اثر بخشی باشد و حذف رنگ نباید از ارزش و مفهوم بصری آن بکاهد.

دقت کنید بیش از یک یا دو رنگ در طراحی لوگو استفاده نکنید. رنگ به کار رفته نیز باید متناسب با فعالیت سازمان باشد. زیرا رنگ ها گرایش های سازمانی را نشان می دهند و هر رنگ مفهوم خاصی خواهد داشت.

اگر سازمان یا موسسه ای که کارطراحی آرم آنرا انجام میدهید، دارای رنگ سازمانی خاصی است، بهتر است آنرا در طراحی لوگوی خود لحاظ نمایید. اما اگر سازمان یا کمپانی مربوطه دارای رنگ مشخصی برای خود نیست، می توانید لوگوی آن را در رنگ های مختلف طراحی نمایید، سپس به او نشان داده و اختیار انتخاب رنگ را به او بسپارید.

اما باید توجه داشته باشید که از رنگهای مشخصی که در چاپ استفاده میشود برای طراحی لوگو استفاده نمایید. بارها اتفاق افتاده است که شما طراحی لوگو را با رنگی دلخواه انجام میدهید و نمایش مانیتوری آنرا به مشتری نشان می دهید و مشتری میپسندد. اما در هنگام چاپ رنگ شما تغییر میکند.

Tags:

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

سه × 3 =

فهرست