4 قانون طراحی لوگو (آرم)

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
Rate this post

4 قانون طراحی لوگو (آرم)

1. شروع با نام تجاری

هنگام تصمیم گیری در یک لوگو اولین بار در نظر نام تجاری خود را. پرسش های دشوار بپرسید. می دانم که شما و مشتریان شما هستند و چه آنها از شما می خواهید. دانستن آنچه که شما از شما و مشتریان شما می خواهید. انجام تحقیقات و فکر می کنم در مورد بیانیه ماموریت شرکت شما سخت است.

به یاد داشته باشید به سوالات درست بپرسید داخلی. اگر شما ده نفر بپرسید که آیا آنها ترجیح می دهند آبی یا سبز، شما نمی خواهد در هر نقطه. اما اگر شما بپرسید، “آیا مهم است که ما نگاه فنی (آبی) یا مرسوم، مد روز (سبز)؟” و سپس شما در حال حرکت در مسیر درست است. اگر شما شروع با نشان دادن مفاهیم آرم و درخواست آنچه که مردم مانند، شما در حال حاضر از دست داده ام. هنگامی که شما به وضوح تعریف نام تجاری خود را پس از آن شما می توانید اطمینان حاصل لوگوی خود را به طور موثر نشان دهنده است که با نام تجاری.


2. ساده

بیشتر خطوط، اشکال، داستان، رنگ ها و فونت شما در آرم خود را دارند، استانی بیشتر شما نگاه کنید. اگر استانی که بخشی از نام تجاری خود را هم آزاد برای شکستن این قانون احساس می کنم. در غیر این صورت کمتر بیشتر است. به یاد داشته باشید لوگوی خود را تمام داستان نیست، آن یک فکر وحدت واحد.

سعی کنید که لوگوی خود را به یک فونت واحد. دو خوب است اگر شعار خود را بخشی از آرم خود را است. سه فقط اشتباه است صرف نظر از اندازه خود را. برو برای رنگ های جامد بیش از شیب. شیب هرگز به خوبی چاپ و تقریبا همیشه نگاه آماتور.


3. نگاه بزرگ بیانه داشته باشید

اگر شما یک شرکت میلیون دلار در سال است، لوگوی خود را باید به عنوان قوی، یا قوی تر، از رقیب ده میلیون دلاری در سال شما باشد.

آیا در مورد آنچه را که شرکت های میلیون دلاری در سال دیگر انجام می دهند در فضا شما نگران نباشید. به دنبال مشاوره از پانسمان برای این کار شما می خواهید، انتخاب لوگوی خود را برای چند میلیارد دلاری داستان موفقیت سرمایه داری شما می دانید که شما هستند.


4. بدانید که کسی از آن متنفر خواهد

بیایید آن روبرو هستند، کسی است که نمی با انتخاب شما باشد. هر گونه تغییر نام تجاری بزرگ، مانند آرم، باید با یک برنامه روابط عمومی داخلی ترکیب مطمئن شوید که مردم درک کنند که چرا شما در انتخاب های شما ساخته شده است ساخته شده است.

اطمینان حاصل کنید که هر کسی که می تواند از خط خارج طراحی خود را صدای آنها شنیده شود. تنها چیزی که بدتر از گرفتن دو دوجین لجوج، هوشمند، مردم اختصاص داده شده به بر روی یک رنگ دیدن همه موارد است که با داشتن پنج نفر انتخاب رنگ و آزار دهنده دیگر نوزده.

Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

5 × 3 =

فهرست