اشتباهات رایج در تبلیغات طراحی بنر

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
Rate this post

بدون شک کلید موفقیت یک استارت آپ در عرضه سایت و وبمستری نوع برندینگ و معروفیت تجارت او است ، اشتباهات رایج در تبلیغات طراحی بنر بسیار در میان وب مستران ایرانی رایج شده است . تبلیغات در حوزه های مختلف به روش هایم مختلفی قابل انجام است در تبلیغات اینترنتی در پست های قبلی اشاره کردیم که به صورت بنرینگ یا بنر مارکتینگ انجام می شود معنی این دو جمله تبلیغات بنری می باشد .

شما با استفاده از طراحی بنر که انجام داده ایید شروع به تبلیغات می کنید، در پست های گذشته  تفکرات اشتباه در طراحی بنر تبلیغاتی به شما عزیزان آموزش دادیم اما در پست جدیدی که امروز تهیه کرده اییم تفکرات اشتباه در تبلیغات بنری می باشد قرار داده اییم که تا حد امکان بدون اشتباه با ایجاد کمپین های تبلیغات در موفقیت استارت آپ خود تلاش کنید .

به فلم و آمار سازمان بین المللی تبلیغات (IAB)،‌ در سال ۲۰۰۰ میلادی ، تبلیغات از طریق بنرهای آنلاین، ۴۷٪ کل تبلیغات آنلاین را تشکیل داده است بر اساس امار دیگر اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال ۲/۸ میلیارد دلار بوده، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می‌بریم. بنابراین تبلیغات از طریق بنر می‌بایست بخشی از استراتژی تبلیغاتی شما باشد.

پس باید توجه داشته باشیم تبلیغات بنری نقش بسیار مهمی در معرفی محصولات و و سبب افزایش ترافیک بازدید وب سایت شما می باشد . یکی از هداف خیلی مهم از تبلیغات بنری، جا انداختن نام تجاری یا برندینگ شما است.

اما تبلیغات بدون داشتن برنامه ریزی همیشه تاثیر گذار واقع نشده است ، فرض کنید ک کاربر بعد از جستجو کلمه ” خرید لباس ورزشی ” به طور معمول بعد از سرچ اولین سایت را مشاهده میکند که در اولین جستجو بالا آماده است ، کاربر جستجو گر بعد از وارد شدن به سایت بر تبلیغاتی شما را مشاهده میکند که بالای وب سایت قرار داد ، بله این یک تبلیغ عالی هست چون در نمایش عموم و بهتر از ان در یکی از بهترین سایت هایی قرار داده شده که میزان ورود جستجو بالایی دارد . اما مشکل این است شما موضوع تبلیغات متفاوتی قرار داده ایید ، موضوع تبلیغ دهنده شما در مورد فروش محصولات آرایشی زنانه می باشد ، این موضوع نه تنها در سایت تبلیغ دهنده خوب نیست بلکه به هیچ عنوان حتی با داشتن زیبا ترین و استاندارد ترین بنر تبلیغاتی این کمپین شما موفقت آمیز نیست .

در تبلیغات بنری خود به نکته های زیر توجه کنید :

۱-در تبلیغات استراتژی کسب‌و‌کار خود را حفظ کنید

۲-بهترین متن و حملات را برای طراحی بنر خود انتخاب کنید

۳-استفاده از لوگو برند شما یکی از مهم ترین روش های معروفیت برند شما می باشد

۴-استفاده از دکمه CTA یا همان دکمه فراخوان

۵-حجم مناسب طراحی بنر تبلیغاتی که مناسب لود سریع باشد

با رعایت این نکته ها می توانید اشتباهات رایج در تبلیغات طراحی بنر و یا همان بنر مارکتینگ خود به حد کم و کاسته کنید و موفقیت خود را در شروع یک تجارت چند برابر کنید

امیدوارم مطلب نوشته شده مناسب شما در ضمینه تبلیغاتی شما باشد و بتوانید با مطالب اموزشی که در ثامن بنر قرار می دهیم در گستر علم خود در تبلیغات و طراحی بنر به شما کمک کرده باشیم .

Tags:

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

سه × 3 =

فهرست