بهترین سایز برای تبلیغات بنری کدام است ؟

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
Rate this post

بهترین سایز تبلیغات بنری کدام است ؟

هنگامی که شاهد تعداد زیادی از سایز بنر تبلیغاتی برای نمایش تحت وب هستیم ، خالی از لطف نیست که در مورد این موضوع بیشتر صحبت نداشته باشیم . شاید با مرور و بررسی این مبحث کمک خوبی به شما داشته باشد تا در تبلیغات اینترنتی خود با نگرش متفاوت تری اقدام کنیم و در پی آن نتیجه موثر تری دریافت کنیم . هر چند برای گرفتن یک نتیجه موثر می بایست در کنار رعایت اصول و استاندارد های مختلفی که برای یک آگهی حرفه ای مناسب است رعایت شود و عدم توجه به این استاندارد چیزی جز شکست برای شما همراه نخواهد داشت .

با این حال نقش مهم ابعاد یا سایز یک طرح Banner در تبلیغات آنلاین نقش مهمی دارد و نگاه گذرا به این مساله چیزی جز هدر رفت هزینه و سرمایه تبلیغاتی شما را به همراه ندارد .

آیا الزامی برای استفاده از تمام سایزهای تبلیغات بنری وجود دارد ؟

پاسخ صد در صدی برای این سوال وجود ندارد اما این مسئله به عوامل زیادی بستگی دارد . اینکه شما برای تبلیغات خود چه میزان بودجه تبلیغاتی در نظر گرفته اید . اهداف تبلیغاتی شما چیست ؟ ، ایا از طریق نمایش آگهی میخواهید برندسازی انجام دهید یا صرفا فروش محصولات خود را به اشتراک بگذارید . البته به نوعی این دو موضوع با یکدیگر مرتبط هستند و میتواند هر دو هدف به صورت متعادل از طریق بنر به مخاطب انتقال داده شود . با این حال اگر شما با هدف برندسازی وارد بازار تبلیغات اینترنتی شده اید طبیعاتا به صرف بودجه و زمان زیادی احتیاج داشته و استفاده از تمام سایزهای استاندارد و در کنار تبلیغات در سایت های پربازدید را به شما پیشنهاد میکنیم .

پیشنهاد میکنیم :      طراحی بنرنمونه کارها

اما در صورتی بودجه محدودی دارید و در شروع راه یک کسب و کار نوپا هستید باید بصورت بهینه تری از سایزهای Banner استفاده کنید . بطور متوسط ۴ الی ۵ سایز جهت نمایش در سیستم تبلیغات کلیکی سایز مناسب است ، خصوصا هنگامی که اندازه های تبلیغ خود را به صورت هدفمند انتخاب کنید . برای یک انتخاب خوب ، باید به بررسی وب سایت های اینترنتی بپردازید و سایزهایی که نسبت به دیگر سایزها بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است توجه ویژه ای داشته و انتخاب خود را درست انجام دهید .

در این راستا موارد دیگر هم وجود دارند از جمله حوزه فعالیتی سایت نمایش دهنده و میزان بازدید وب سایت ها ، که در مقاله ای دیگر بزودی به آن اشاره خواهیم داشت .

سایزهای پربیننده از نگاه پارسی

سایزهای بسیاری در تبلیغات از طریق بنر در فضای اینترنت موجود است . اگر بخواهیم ترکیب کلی از ابعاد در کمپین های تبلیغات کلیکی را در نظر بگیریم ، ۱۵ الی ۲۰ سایز تقریبی وجود دارد که میتوان از آن ها استفاده نمود . اما خارج از محدوده کمپین های شبکه تبلیغات کلیکی که دارای مزایای و معایت خاص خود هستند ، وب سایت های دیگری هم وجود دارند که ابعاد اختصاصی و مخصوص  خود را دارند که این اندازه متفاوت و با اشتراک متوسط ، سایز هایی را برای نمایش به شما پیشنهاد میکنند .

ما با توجه به  پبتفروم های مختلف موجود برای نمایش آگهی های اینترنتی ، ابعاد بنر در شبکه تبلیغات را در نظر گرفته ایم که این روزها شاهد روند رو رشد چشمگیری از آنها هستیم .

سایزهای پیشنهادی بنر تبلیغاتی :

  • سایز ۷۲۸ در ۹۰
  • سایز ۴۶۸ در ۶۰ ( ۹۰% قابل استفاده )
  • سایز ۳۰۰ در ۶۰۰
  • سایز ۳۰۰ در ۲۵۰
  • سایز ۳۳۶ در ۲۸۰
  • سایز ۱۲۰ در ۲۴۰ ( قدیمی ، همچنان پربازده )

در نتیجه ، همچنان انتخاب شماست ، نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم تنها بخشی از طیف وسیع ملاحضات جهت تبلیغات موثر و مدرن می باشد که پیشنهاد برای نتیجه بهتر مقالات طراحی بنر ما را دنبال کنید .

Tags:

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

1 × پنج =

فهرست