- موضوع تبلیغات بنر، باید در همان لحظه اول نگاه، برای مخاطب قابل فهم باشد و تفاوت بنر با پوستر در همین جاست. زیرا شما در طراحی پوسترها، مجاز هستید که از عناصری استفاده نمایید که شاید چند ثانیه ذهن مخاطب را به خود جلب نماید و تحلیل موضوعی در ذهن خود کند تا به پیام و هدف پوستر پی ببرد و گاهی همین امر موجب برتریت یک پوستر تبلیغاتی به یک پوستر غیر تبلیغاتی می شود (که اصطلاحا به آن می گویند استفاده از تصاویر بی ربط اولیه)، اما در یک بنر تبلیغاتی موضوع و پیام هرچه سریعتر منتقل گردد، اثر گذاری و هدف از آن بیشتر بدست می آید.
- اگر بنر شمابرای وب سایت ها طراحی گشته اند،
- باید آن را در وب سایتهای مرتبط با گروه شغلی که ممکن است بازدیدکنندگان آن،مشتریان شما نیز گردند،نمایش دهید.
- اگر بنر شما چاپی است و قرار از در جایی نصب یا نمایش داده شود،
- بهتر است مانند روش نمایش دیجیتالی،جمعیت بازدیدکننده را هدف گیری نمایید،
- یعنی در جای نمایش دهید که مشتری های شما بیشتر در آنجا رفت و آمد می کنند.
نکاتی در طراحی بنرهای تبلیغاتی
folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه